3 February 2010

Revoltă

E incredibil cât cinism şi câtă ipocrizie poate încăpea în unele persoane...
Lipsă de bun simţ pur şi simplu!
Pe de o parte mă enervează la culme, iar pe de alta mă întristează şi-mi vine să încep să bocesc de fiecare dată când le văd mutrele pe coridor.
Încă şi îndrăznesc să mă mai şi salute uneori...
N-ar trebui nici să mă privească!
Ptfu pe ei!
Dezgustător.
Societate vulnerabilă şi bolnavă.
Indivizi "piticantropizaţi"... Forţă fizică brută din belşug şi intelect zero.
Cu alte cuvinte, "macho-men".
King-Kong-ii tribului de neandertali care au învăţat să citească şi să scrie şi se cred stăpânii teritoriului; pe care mişună cânii vagabonzi ce-şi apără teritoriul şi-şi perpetuează specia.
Bravo, mă!
Aţi arătat încă o dată cine sunteţi de fapt.

Nu vă respect destul ca să pot spune "vă urăsc"...

No comments:

Post a Comment