11 February 2010

Hate Haters

E aşa răutăcioasă lumea asta :( ..ai impresia că ar fi in stare să te omoare aruncând cu cărămizi în tine; dacă nu ar fi împotriva firii, evident.
Da chiar şi dacă e (împotriva firii adică), să dai peste nişte indivizi mai puţin teferi la cap, ar face-o fără să clipească.. xD
Nu contează de ce... din invidie... din ură... din prostie... din plictiseală...
Dragă lume, cei cărora nu le pic prea bine, mă doare în cot de ce credeți voi!

Ok. Erica mi-a zis că vrea să citească ceva amuzant.
Erica în fiecare zi mă întreabă de ce nu scriu...
Azi am strigat pe telefon la ea când m-a întrebat din nou..
Auzi, mă, amuzantule!? Da, da! Tu, Erica!!!
O să scriu mai multe sâmbătă sau duminică..
Evident, impresii... Ştii tu de ce.

E greu să scrii lucruri amuzante când asculţi Evanescence. (Evanescence- Lies)

Oricum... mâine se temină săptămâna. Ura!
Sâmbătă apare episod nou de la Shane Dawson!!! Yee!!
Sâmbătă la birthday party-ul lui Hellen! Yaaay!!
Abia astept.

No comments:

Post a Comment