19 February 2010

Columnaşii cei cinstiţi

Corupţie, nu alta.
Cică îmi spune el amu-seara... "Unu de la Deleanu şi vreo şapte de la Asachi au vrut să-mi dea testul cu tot cu răspunsuri da eu deamu îl aveam."
Bravo, mă!
Asachi, Deleanu, Aligheri, 59, Rareș, etc. etc. etc. Absolut toți au avut cu o zi înainte conținutul pre-testării la mate și rezolvarea corectă a itemilor.
La noi nu a copiat NIMENI. Au avut trei elevi testul şi ălora le-a fost lene să-l rezolve, nici nu mai vorbesc de împărtăşit... Aşa se face că doi elevi din clasă au unul 40 şi altul 46 puncte din 60. Restul sub 32.
Minunat!
Cât de incoruptibil rezultă a fi liceuţul nostru păcătos.
Cică...
- Apropo, cum te-ai descurcat la pre-testare? (eu întreb)
- Foarte bine! Am scris totul. *smiley face* (vecinul meu de aceeași vârstă, care învață în Aligheri, răspunde)
- Şi eu am scris tot, da la urmă era corect numai jumătate. Am 28 din 60.
- Hahahahahahaa!
- Şi tu? -.-
- Luni voi afla. *silence* ...voi aţi avut răspunsurile?
- Ei da! Nu! Voi?
- Aha. Toţi l-am avut cu o zi înaine deja rezolvat. Şi cu toţii am scris totul în test. *laughing out loud*
- Şi aţi putut copia?! (întrebare naivă)
- Da! Toţi am copiat.

Excelent. Excelenţi elevi. Excelenţi profesori. Pur şi simplu excelent.
Ei sunt excelenţi, iar noi suntem incoruptibili.

Doamne-ajută la examen.

No comments:

Post a Comment