18 February 2010

Superficialitate?

Ţineţi minte că spuneam cum nu-mi plac unele bloguri pe care le urmăresc din motiv că ar conține articole prea meticuloase sau că ar semăna cu nişte memorii plictisitoare?
2 minute 54 secunde în urmă tocmai mi-am schimbat părerea.
Mi-am dat seama că de fapt, super-postările mele pe care eu le cred "lejere" şi "necomplicate", sunt de fapt superficiale, uşuratice şi simpliste.
Iar așa zise-le articole "plictisitoare" sunt de fapt mult mai profunde decât le credeam eu.
M-am întristat.
Urăsc când nu am dreptate de la început.
Cer scuze puţinilor mei cititori...
Ce să vă mai zic?
Sunt patetică.

Ei... ştiţi ce? Tocmai mi-am schimbat din nou părerea. Mă doare în cot de cum vă par postările mele! Mă doare în cot dacă le înţelegeţi sau nu! Mă doare în cot dacă îs superficiale sau profunde sau dacă vă plac sau nu! Sunt ale mele şi punctum! Le scriu când vreau, cum vreau, cu diacritice sau fără, corect sau incorect gramatical, morfologic şi lexical!

Iac-aşa...

(WTF?!)

No comments:

Post a Comment