16 November 2010

Aşa cum numai noi putem

Treceam pe lângă salon, iar televizorul era conectat. Rula "În PROfunzime".
Pasat îi arunca lui Chirtoacă nişte replici tăioase, iar Lorena Bogza nu-şi mai găsea locul de fericire.
Am stat şi am privit puţin, până la publicitate, când s-a făcut ecranul violet şi o voce molcomă a început a îndruga ceva.
M-am ridicat din fotoliu şi intenţionam să ies din cameră, dar nu m-am putut abţine să mă întorc şi să ascult până la final acel spot publicitar Moldcell ce mi-a atras atentia prin cuvintele "copii cu dizabilităţi".
Pe youtube nu l-am găsit, probail pentru că este nou, dar am prins doar ceva de genul...
"copiii.. dar sunt şi copii cu dizabilităţi.. *desenul unei mâni de copil care se întinde către un glob de jucărie ce stă sus pe-o etajeră* ..ajutor.. *desenul altei mâni de matur care îl ia de pe raft şi i-l dă* conectare la Moldcell până la sfârşitul lui noiembrie.. donare.. *desene cu laptopuri pe harta Moldovei*.. copii... computere conectate la reţeaua de internet.. şi finalul, care m-a dat gata "noi ajutăm copii să crească mari şi deştepţi".. sau ceva de genu. Dar cuvintele "Mari şi deştepţi" precis erau.
Ok, deci... ce au copii cu dizabilităţi cu computerele conectate la net sau cum va influienţa aceasta creşterea lor? Adică găsesc ei nişte pui prăpădiţi de la ţară (adică cu "dizabilităţi") care vara umblă cu sapa în spate iar iarna îngheaţă pe cuptorul încălzit de scânduri putrezite şi lemn vechi, le dau compuri si conectare la net, iar ei vor creşte mari şi deştepţi? :)))))) Niiiiicee..
Adică n-au sistem de canalizare şi telefon, dar au Internet în schimb.
O să iasă hackeri din noi, mah.
Am râs amar în sine, şi am dat să ies, când colo... Altă reclamă autohtonă.
Apare una care vorbeşte despre alimentaţia sănătoasă, apoi despre cei care AU o alimentaţie sănătoasă, adică sportivii, adică ea, apoi despre importanţa acestei alimentaţii, apoi .."Consumaţi zilnic ciuperci Delmark!"
WTF? =)))))))) hai că .. înţeleg.. sfaturi, sfaturi.. ciuperci, ciuperci.. îndemnul "consumaţi".. dar.. ZILNIC? )))
..De ce? Păi logic, CĂ SUNT SĂNĂTOASE! :)))

...ne mai mirăm că străinii ne cred nişte ţărani-înfometaţi-hackeri-cu-dizabilităţi-mintale-telefoane-scumpe-şi-jeep-uri-parcate-în-faţa-blocului-pentru-că-nu-şi-permit-un-garaj-decent. :)

4 comments:

  1. vrei un sfat purprietenesc? Daca vrei sa schimbi lumea, mai ales a noastra, atunci incepe de la tine. Termina sa critici si mai bine lupta pentru dreptul nostru de a fi numiti romani ci nu modloveni sa rusi. Incepe de la lupta pentru tineri si apoi continua cu moldcellu si telefonia mobil. [pur colegial. poti sa stergi comentariul]

    ReplyDelete
  2. ok, colega ;)
    o sa lupt pentru tineri si pentru dreptul nostru de a fi numiti romani ci nu moldoveni sau rusi. viva la revolucion!

    da' pe blog o sa continui sa critic tot ce-mi trasneste. si ce daca o fac? cui ii pasa? :)

    dar daca te incalzeste cu ceva, pe viitor.. vom mai vedea, poate-mi mai trece mania criticatului))
    (..sau poate nu)

    p.s. si in plus, doar nu critic pe nedrept.. <:)

    ReplyDelete
  3. Geniul cela din skype :D17 November 2010 at 21:42

    suntem romani si punctum.

    P.S. Moldova - Tara minunilor :D
    P.P.S. ЩЮПЕРЩИЛИ ЗАХВАТЯТ МИР :D

    ReplyDelete