11 November 2010

Criză, frate!

Aseară, pe când frecam paginile parfumate ale unei reviste Oriflame (ştiţi voi, cu încheietura mâinii), am avut o revelaţie...
...CRIZĂ!
Hoo, nu săriţi!
Ştiu că deja de mai mult de un an încoace, toată lumea vorbeşte despre criză..
Ştiu că deja a rosti sau a auzi "criză" e ca şi cum ai spune sau auzi cuvântul "eu", sau "mall" (or în combinaţia "am fost la mol" şî mam cătăit cu liftu şî escalatoru")... Că, hai să fim sinceri, ce cuvinte utilizază maldavanu cel mai des, fie el de orice origine, din orice provincie (cu excepţia înjurăturilor)? Mai ales de când există MallDova...
Ştiu că lumea e sătulă şi deja îi este frică de acest cuvânt, şi încearcă să fie optimistă, să mai uite..
Dar deocamdată, să rămânem cu picioarele pe pământ şi mânuţele pe genunchi şi să mai ascultăm o opinie scurtă de tot despre crizişoară.

(apropo, dacă tot ne-am luat de vorbă, da' cum au făcut ăia de la PLDM, cu cel mai optimist slogan din istoria ţării "Moldova fără sărăcie!"... Bă, optimist ca optimist, da tu-ţi dai seama ce responsabilitate îţi asumi? Sau ei l-au ales doar că sună bine, fiind conştienţi că oricum toate sloganele sunt minciunoase... Oricum, ăştia dacă nu scapă Moldova de sărăcie, s-a dus imaginea lor. Da care imagine? Lor VIAŢA o să li se ducă... Practic şi-au pus ştreangul pe gât, pentru că toţi ştim că Moldova fără sărăcie e ca mâncarea fără sare. Maladeţ pentru curaj.. (: )

Dar să revenim la subiect... criză politică, criză economică, criză de timp, criză de băieţi...
Acum urmează opinia cea scurtă care v-am promis-o: (care de fapt nici nu-i opinie, doar o concluzie/reflecţie/"dare de seamă", adică mi-am dat seama de acel fapt acum)
Uite că toţi flutură în stinga şi în dreapta aceste cuvinte, sunt conştientă de prezenţa lor deja de mult timp, şi totuşi, abia acum le resimt... mai ales ultimele două enumerate.
N-am drept de vot, n-am bani, n-am timp, n-am băieţi. Resimt toate cele 4 crize.
Sper să le depăşesc cu succes.
Până atunci, vă invit să mai frecăm nişte pagini parfumate din reviste de cosmetică pitorească, ieftină, multă şi buuună.

5 comments:

  1. resimt si eu crizele , cu exceptia ultimei :)la mn e criza de baieti xD
    daca le depasesti , sa-mi spui si mie cum ai facut-o :D

    ReplyDelete
  2. neaparat, cum gasesc eu vreo solutie geniala, iti impartas si tie secretul)

    ReplyDelete
  3. cum?!
    eh, ne vajn.
    just do it! )

    ReplyDelete