29 November 2010

Untitled

Designu ăsta floral spălăcit e temporar, până găsesc ceva tematic, sau cel putin ceva mai reuşit.
Bloggeru e cam sărăcutz în template-uri de iarnă... :(

Mă gândeam trec la alt domain, că blogger are o mulţime de erori, sau dacă nu, măcar să exportez blogul la o nouă adresă, că m-a plictisit "sufletista"; dar ceva mă opreşte... nu-mi dau seama ce.
Nu e vorba de postări... şi chiar nu am nimic de pierdut...
Nu ştiu.

Voi, cei care rătăciţi pe bloguşoru meu, ce părere aveţi? Ce mă opreşte? =)
Şi ce să fac cu designu?
Dacă în acest moment eşti cu ochii aceste cuvinte, deja e prea târziu, ai citit prea mult ca să rămâi placid. Eşti obligat să laşi un comentariu.

Aide, mah, ce te costă?... :>

6 comments:

  1. designul vechi nu era mai rau ca acesta.. ambele designuri au ceva comun.. daca vrei sal skimbi cu adevarat atunci ar trebui sa redai gindurilor de mai apoi o imagine abstracta ceea ce ar fi cel mai potrivit... astfel designul viitor ar trebui sa insemne o treapta spre dezvoltare.. o noua etapa a gindirii..

    ReplyDelete
  2. de-ar avea BloggerTemplates design-uri ptr fiecare etapa a mea de gandire... :D
    snx :3

    ReplyDelete
  3. ce te opreste sa schimbi domainul sau sa exportezi blogul la o adresa noua!? hmmm... absolut NIMIC, doar singura ai spus ca nu e vorba de postari! atunci dc te tot intrebi? doar ai dorinta, schimba, nu raminea doar cu gindul si ideea ! mai mult curaj ;)

    ReplyDelete
  4. Ai ai ai, Veruta aia care o shtiu eu, inca nu shi-a schimbat adresa blogului?de cind o doresti, ia hai repejor, n-ai ce pierde, indeosebi daca ai stat acasa o zi intreaga))cu ce te-ai ocupat dragostea mea??? Abia astept schimbari(spre bine)!

    ReplyDelete
  5. daca nu am venit la scoala nu inseamna ca neaparat am stat acasa :">
    ok, vad eu cum fac cu adresa asta...

    ReplyDelete