22 November 2010

Necotidianul

  • Moare muzica bună, mah.. :(
  • D'n'B! (drum and bass) Hm, nu credeam că-mi poate plăcea aşa mult))
  • Tre' să-mi reamenajez camera, că mă plictiseşte...
  • Beastly nu mai apare... :'( Un moment de reculegere, vă rog.
  • Harry Potter and the Deathly Hallows Part I SUCKS! Condoleanţe.
  • Crăciunelul cel roşu mi-a înflorit.
  • Aş avea nevoie de nişte boxe mai bune...
  • Aş avea nevoie de un HDD extern...
  • De ce nu ninge? Vreau să ningăăăă... am nevoie de ALB şi PUFOS! Nămeţi, gheţuş şi tone de material anti-derapant irosit din cauza fulgilor ce nu mai contenesc! Nu mai suport gri-ul ăsta închis şi posomorât! Frigul ăsta sec, copacii ăştia goi!.. Natura asta împietrită, moartă... Beah...
  • Diriginta noastră nouă parcă e comandant de cazarmă. E profă de chimie. Probleme la ora chimie, probleme la dirigenţie, probleme pe hol, probleme acasă, probleme în vis. I miss you, miss Fabian (fosta)... creativă, emotivă, naivă şi bunătăcioasă.
  • M-a plictisit acest design. New design soon! 
  • Hm, Ştii ce aş vrea ACUM? Vreau o veste bună... da una aşa, întradevăr.. BUNĂ. Care să mă uimească, să mă bucure, să mă facă să salt de bucurie, să mă motiveze, să mă facă să las tot răul în trecut şi să am doar alb în faţă! (adică o nouă pagină, un nou început mă xD Nu spitalul de nebuni) Să vină pe neprins de veste şi să fie incredibilă! 
Dar până atunci, nişte unt de arahide. :] Poate vestea va veni de la sine, iar HDD-ul mi-l va aduce Moş Crăciun.

Post scriptum: De ce "necotidian"? Nu există aşa cuvânt, ştiu. Dar pentru că nu are antonim cuvântul "cotidian", iar eu, prin titlu, intenţionam să spun că e un articol mai neobişnuit... Sunt doar nişte gânduri / observaţii ce... pluteau de ceva timp negăsindu-şi locul, care trebuiau să nu mai zboare aiurea prin minte, dar să nu fie uitate.

12 comments:

  1. HDD :) vreau si eu unul , dar totusi sper ca Mosu' imi va gasi undeva o chitara electrica :D
    +1 la nins... te inteleg aici
    Vesti bune n-am , daca ai tu cv imi spui si mie :) ca am si eu nevoie de una =)

    P.S. Sper ca aici nu-i abuz de smile-uri xD

    ReplyDelete
  2. Mosu n-o sa-ti aduca nimic, pentru ca n-ai fost cuminte)
    cum aflu vestea buna, o impartas cu tine)

    si nu, aici nu pare a fi abuz, pentru ca nus niste fetze galbene si mari si cu zambete tampite a la skype)

    ReplyDelete
  3. Geniul cela din skype :D22 November 2010 at 19:03

    xD oook :)
    speram ca totu o sa fie băţ şi ceas cu cuc :D

    ReplyDelete
  4. citind acest articol... prima impresie zice .. cei asta??... Insa citind atent acest articol zici ca.. Daaa ..interesant.. printre rinduri... Printre cuvinte se ascunde rima,se ascund versuri p care nu toti le observa .... bravo!!!

    ReplyDelete
  5. sper lumea sa citeasca atent si sa nu plece de pe acest blog cu o impresie gen.. "WTF?!" =)))

    ReplyDelete
  6. cu Craciunelu mi-a plakut mult...daca-i ceea ce cred...
    da shi eu n-am shtiut ca-mi va placea D'n'B

    ReplyDelete
  7. dar ce ai inteles despre craciunel? :>
    D'n'B rulez)

    ReplyDelete
  8. margantsovco.. :D nu crede prea mult.. :D gindeste pozitiv..

    ReplyDelete
  9. nu-ti mai zik ce m-am gindit...)))
    anonim wtf???cred cum vreau shi cit vreau...nu gindesk pozitiv sint 100% realista))

    ReplyDelete
  10. margie, realista mamii, eu CHIAR am un craciunel :D
    nu e de ala comun, roz)) florile sunt rosii, iar frunzele sunt putin mai mari si ascutite))
    stiu eu ce-ai gandit...)

    ReplyDelete