23 December 2010

Amintiri din copilărie

Când eram mică obişnuiam să-mi decorez de sărbători camera cu ploiţă, ghirlande, cu tot ce strălucea sau avea vreo legătură cu aceste evenimente. În special fulgi de hârtie pe care eu însumi îi făceam.
Îmi luam foile, foarfeca şi - la treabă! Mă entuziasmam teribil şi tăiam cu zecile, care mai pătrat, care mai rotund..
Azi nu ştiu ce mi-a venit de mi-am amintit şi am decis să mai încerc o dată.










Voilà! Mai frumos fulg în viaţa voastră n-aţi văzut. vă asigur!
Nu te tentează să faci şi tu unul? :)

























Doamne, sunt aşa un copil... :D
..and I like it!

3 comments:

  1. dear ninge si afara cu asa fulgi.. :) ar fi lumea mai frumoasa.. :)) copilule.. :))))

    ReplyDelete
  2. Anonymous, ar fi.. :)
    Sergiu, snx))

    ReplyDelete