10 December 2010

Necotidianul [2] Cinderella man, FTW!

Ante scriptum: "Necotidianul" devine o marcă oficială a blogului meu. Vezi prima parte pentru definiţii.

Cinderella man, cinderella man, cinderella man, cinderella maaan...
Cântec retardat, mi-a intrat în cap şi nu-l pot scoate!
Cinderella maan, cinderella maan, cinderella maan, cinderella maaan..
aaaah stop!!!
tre' să-mi distrag atenţia cumva!
aşa, dă să vorbim despre planuri...
Cinderella man, cinderell.. BAAAAAA!!!
aşaa, da, planuri, ţine minte cineva articolul "Planuri, planuri..."? nu? nici eu. na, aminteşte-ţi.
se întâmplă exact cum am prezis. mai exact - nu facem nimic.
ziua profului am ratat-o, halloweenu l-am ratat, urmează matineul de iarnă.
Cinderella maan.. :@ aaaarghh!
nu merge aşa, hai să vorbim despre vreme.
e oribil timpul de afară..
şi luni încep tezele, FML. Cinderella maaan...
îmi scrie cineva pe skype, hmm. e Leontina, nu-ştiu-ce scrie despre alungirea Cinderella maaan, cinderella maaan unghiilor, la un salon, "Nu-ştiu-cum Spa".. Cinderella maaan, cinderella.. FUCK!!
Vine vacanţa de iarnă, magia sărbătorilor din această perioadă a anului, dar eu pictez peisaje verzi, pe desktop am un wallpaper cu flori şi apus, afară e glod, cinderella maan, cinderella maaan.. papagalul cântă ca-n perioada împerecherii, adică primăvara, iar motanul năpârleşte ca vara. Unde-i atmosfera de sărbători, ah? Sper că Cinde-rella maaan, cinde-rella maaan, cinde-rella man e pe drum..
x(((((

Poftim, ascultaţi şi voi Cinderella man. E marca Eminem.
"Cinderella man, cinderella man, cinderella man, cinderella man...
fuck catching a lightnin
he struck it
screamed shut up and thunder,
flipped the world upside down and made it rain upward
cinderella man, cinderella man, cinderella man, cinderella man..."

Yep, definitely marca Eminem...

Post scriptum: Nu ştiu cum voi, dar eu, când aud Cinderella man, îmi închipui imaginea de mai sus. Sărbători fericite!

4 comments: