17 December 2010

Bilanţul săptămânii, la microundă...

  Dacă tot se apropie Crăciunul şi Anul Nou, cele mai aşteptate sărbători ale anului (cu excepţia zilei tale de nastere) la care se poate de băut până dimineaţă din motive întemeiate, sau, mai bine zis, având un alibi perfect, chipurile ar trebui să postez şi eu ceva mai в тему...
  Astăzi Călin îmi zicea nu-ştiu-ce despre postări "călduţe"(adică de sărbători); eu mi-am imaginat un cuptor cu microunde...
  That's what I call simţirea spiritului magic al sărbătorilor de iarnă!
  Dar nu despre asta tre' să meargă vorba acum. Deci, bilanţul săptămânii:

Luni: Teza la biologie - FAIL.
Marţi: Hopa, de anunţă test-surpriză la geografie: proteste, proteste, polemică.. scandal.. acceptare, resemnare, scriere de test. A rezultat a fi unul extrem de uşor.
Miercuri: Teza la istorie, pentru care s-a zubrit probabil cel mai mult, pentru că profesorul e puţin ţicnit pasionat de obiectul pe care-l predă şi trebuie impresionat, că de nu, nu vezi 9 la semestru, nemaizicând de faptul că Dromichaetes nu l-a ucis pe Lysimachos pentru că avea o strategie impecabilă, precum fenicienii călătoreau pe Marea Mediterană, iar egipetnii scriau pe papirus dat fiind că grecii nu practicau agricultura din motiv că terenul lor era muntos şi democraţia ateniană este părintele democraţiei contemporane, deoarece spartanii împlineau majoratul la 30 de ani şi ..BAAAAAAA!!
Joi: nu ţin minte nimic de joi.
Vineri: Teza la chimie, 2 lecţii de fizică, apoi de educaţie fizică. Un apropo aşa, mai mult pentru mine... profesorul de educaţie fizică: să te ferească D-zeu de aşa oameni. Vulpoi profitor şi bârfitor! Chiar m-a scos din sărite azi când iarăşi a început să vorbească despre C. şi despre cum... de parcă el... şi de ce ar... of, nevermind.

  Acum, la ora 22:45, când dactilografiez (NU TAPEZ! PĂRUL SE TAPEAZĂ cu placa) aceste cuvinte, declar săptămâna de foc ÎNCHISĂ.
Începe numărătoarea inversă până la vacanţă!

 Şi cu această ocazie, mult-aşteptatul design tematic! ♥
promit şi postări tematice, în curând...

4 comments:

  1. Strniu, pe mine ma cicalise inca in vacanta de toamna..de tine s-a luat abia acum;D ce l-o apucat?

    ReplyDelete
  2. da nustiu ce se lauda si deodata si-o amintit..
    si precum el socoate ca opiniile lui sunt vital de importante, n-a ezitat s-o expuna maiestuos si imediat si pe asta.
    vreo 20 de minute a vorbit, spre frustrarea mea si incantarea celor 12 colege asistente...

    ReplyDelete
  3. Ma rog, asa-i e firea lui.. Eu am stat si l-am ascultat cum ma cicalea in fata baietilor.. Dar asta nu ma atins prea tare pentru ca stiu si cine e el=]

    ReplyDelete
  4. eu ma enervasem kpets..
    sper ca e ultima data cand face asta.
    stiindu-l pe el... who knows..

    ReplyDelete