31 December 2010

Bilanţul Anului 2010

 Acum, când se consumă ultimele ore ale anului 2010, vreau să vă mărturisesc că ...nu sunt deloc entuziasmată. dar sunt surprinzător de optimistă!
Dar să mă îmbăt nu mai am chef deja.
Ei, nu contează. Dă să fac un bilanţ al anului, să-mi amintesc tot prin ce am trecut în ultimele 365 de zile, şi să risc să-l numesc "nu chiar cel mai bun" an din viaţa mea... Dar, să rămânem optimişti, că, ce să mai... deja se termină! Şi urmează numai bine!
  •  încă înainte să înceapă 2010, pe la sfârşitul lui decembrie mi-a fost asasinat aparatul de fotografiat. semne bune anul are..
  • chiar la începutul anului, pe 2 ianuarie am deschis acest blog, primul meu blog. apropo, pe 2, când voi aniversa un an de existenţă a Virtual Home Sweet Home, organizez un offline. Vom fi prezenţi eu, cu mine şi cu Diana Dobranszki. Uraaa!
  • toată iarna m-am răfuit cu cei ce mi-au stricat aparatul de fotografiat, fără rezultat.
  • în februarie mi-am dat seama prima dată cu adevărat ce înseamnă sărbătoare "cu clasa". B-day la Booz. ou mai gaad... 
  • în martie mi-a murit papagalul.
  • în martie, mai târziu, mi-am luat altul.
  • pretestarea la mate am dat-o pe 4. 
  • ziua de naştere mi-am sărbătorit-o la ţară, deoarece a coincis cu Paştele Blajinilor.
  • câreva luni de pregătire intensă pentru examene şi-au spus cuvântul. copiala a mers impecabil.
  • mai, final de an şcolar, final de gimnaziu. hm, ar trebui să simt ceva diferit?
  • examenele. atâta forfotă, şi, pentru ce? pur şi simplu nişte teste .. pentru care se dau 2 ore în loc de 45 de minute.
  • început de vară... my BFF a plecat în Italy. navsegda.
  • iunie şi iulie nici nu le mai ţin minte.
  • august - cel mai bun lucru ce mi s-a întâmplat tot anul. călătoria în Ro.. 2 săptămâni de Rai. o zi mai bună decât alta - un etaj întreg doar pentru mine, bani la îndemână, vreme ideală. am profitat din plin de libertate, de plimbări zilnice, distracţie, fără să fiu bătută la cap cu cine plec sau la cât revin... părinţii seara pe la 6 deja erau obosiţi (de aerul de munte chipurile), şi nici nu se mai deranjau să se intereseze ce mai fac şi eu. perfect!
  • sfârşitul de august - o mie de conflicte, cu my BFF revenită în Moldova pentru două săptămâni, până urma să li se înceapă şcoala în Ita, plecată din oraş... certuri, trădări, iubiţi furaţi, baliverne o mie. Revine pe 31 în Chişinău, iar pe 2 septembrie pleacă înapoi. nu am petrecut decât o zi împreună. mărog, 4-5 ore.
  • un nou an şcolar. a trecut pe nesimţite apropo. nu-i prea greu într-a 10-a. din nou, multă agitaţie, prea multă agitaţie referitoare la importanţa notelor, la învăţătură, liceu, bac, teze, bla bla bla. aşa-i de când e lumea şi pământul... 
  • octombrie, noiembrie, decembrie - zbucium, agitaţii, neînţelegeri, supărări... acum, la final, apele par să se mai liniştească, în sfârşit.
  • de trei ori am vrut să-mi închid blogul anul acesta. vedem ce ne aduce anul viitor! 
  • ....nu degeaba ziceam eu pe la mijlocul verii: O dată cu ninsoarea şi frigul se va aşterne şi liniştea mea. Aşa a şi fost. În sfârşit e linişte... şi îmi pare bine. Nu am nevoie de nimic, nu depind de nimeni, nimeni nu depinde de mine. Sunt... mulţumită... şi privesc cu încredere şi optimism spre viitor.
Am vorbit la general, nu am vrut să concretizez nici un eveniment şi nici o persoană.
Un an de criză, de bucurii, de tristeţi, de întâmlpări fericite şi mai puţin fericite, de pierderi şi câştiguri, în sfârşit, se finalizează. Vă doresc un an nou plin de realizări!  Iar mie îmi doresc postări inspirate. Sănătate, fericire, şi cum mai zice moldovanu, să vi se împlinască toate dorinţele.

LA MULŢI ANI MIE! (mie în primul rând, evident)
LA MULŢI ANI VOUĂ! (hai, şi vouă tot)
LA MULŢI ANI NOUĂ!  (nu, nouă, ca un Eu colectiv, nu.. eu sunt aici şi voi acolo. separat e mai bine)
LA MULŢI ANI TUTUROR!

2 comments:

  1. Pai vezi, nici n-ai nevoie de bratara mea, dar nu te speria, la anul va fi precis, poate chiar si unul din primele cadouri ale anului! La Multi Ani Veruta!!! Fii mereu optimista! Esti Bravoooo))

    ReplyDelete
  2. snx, mai))
    sigur k am nevoie!!! numai sa incerci sa nu mi-o dai! mi-ai promis-o deja de 3 luni.. inca din septembrie ;(
    happy holidays, bre :P

    ReplyDelete